Polecamy

Poczekalnia

Drodzy klienci o to ‘abc …’prawidłowego zachowania w poczekalni, stworzone aby zapewnić Państwa podopiecznym bezpieczeństwo i komfort w czasie oczekiwania na wizytę u lekarza.
1. Uprzejmie prosimy, aby koty, króliki, fretki i inne ‘małe zwierzątka ‘były zamknięte w kontenerze transportowym. Koty doskonale czują się , gdy mogą spoglądać na świat z góry- do tego celu służy stojak. Kot umieszczony na stojaku nie będzie narażony na ‘ wścibskie noski ’ przychodzących piesków.
2. Uprzejmie prosimy, aby nie puszczać kotów samodzielnie po poczekalni, bowiem w momencie wejścia psa , kot może się zestresować, wpaść w panikę- podrapać właściciela i innych współ oczekujących.
3. Uprzejmie prosimy, aby psie noski nie zaglądały do kocich kontenerów. Koty mają potężny oręż w postaci pazurków- aby żaden piesek nie oberwał po oczach i nosie ostrym jak brzytwa pazurem.
4. Uprzejmie prosimy właścicieli szczeniąt i kociąt, które nie zakończyły programu szczepień, aby były trzymane na rączkach i nie stykały się, ze zwierzętami starszymi. Proszę pamiętać, że nasze maluszki nie mają jeszcze pełnej odporności na choroby zakaźne.
5. W przypadku zwierząt podejrzanych o chorobę zakaźną – kaszlących lub mających biegunkę/wymioty – prosimy o względną izolację od innych oczekujących lub poinformowanie lekarza, który odizoluje chorego.
6. Jeżeli zwierze zwymiotuje, odda kał lub mocz w poczekalni – prosimy o poinformowanie personelu.
7. W przypadku upałów – jeżeli Twoje zwierze jest spragnione- poproś personel o czystą miseczkę ze świeżą wodą.
8. W przypadku zwierząt ciężko chorych lub z nagłymi urazami prosimy o poinformowanie personelu.
9. Zwierzęta umówione na godzinę- na badanie USG czy badanie krwi – prosimy o poinformowanie personelu o swoim przybyciu a innych oczekujących prosimy o wyrozumiałość w oczekiwaniu. W razie możliwości drugi dyżurujący lekarz poprosi pozostałych oczekujących do innego gabinetu.
10. Klienci przychodzący bez zwierząt mogą być obsłużeni poza kolejnością, ale tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy na dyżurze jest personel dodatkowy, który pomoże przyspieszyć obsługę.
11. W przypadku Klientów przychodzących po kontynuacje leków, dietę, recepty, prosimy wcześniej o kontakt telefoniczny – przygotujemy leki i recepty, tak aby usprawnić Państwa obsługę i skrócić czas oczekiwania.
12. Drodzy klienci zwracamy się z ogromną prośbą o wyrozumiałość w oczekiwaniu na wizytę. Są pacjenci i wizyty, które wymagają ponad standardowego czasu. To wszystko wynika z Naszej staranności w wykonaniu czynności weterynaryjnej. Pragniemy, aby nasi pacjenci byli obsłużeni rzetelnie, sumiennie i dokładnie – tylko takie badanie daje gwarancje sukcesu. Pamiętajmy, że niektórzy psi i koci pacjenci są płochliwy i ich obsługa wymaga więcej cierpliwości. Dlatego prosimy o zrozumienie i cierpliwość.
13. Aby umilić Państwu oczekiwanie proponujemy kolorową prasę, dobrą lekturę, City News oraz telewizję a dla psich pacjentów kosz z zabawkami.
14. Zawsze serdecznie witamy rodziny z dziećmi. Cieszymy się, jak od najmłodszych lat dzieci uczą się prawidłowej opieki nad zwierzętami. Prosimy tylko, aby najmłodsi nie biegali i nie hałasowali w poczekalni, tak aby nie stresować zwierząt przed wizytą u lekarza. Samo przyjście do Przychodni dla wielu czworonogów to już stres.
15. Dla dzieci, które zechcą przychodzić, że swoimi zwierzętami do lekarza mamy wiele atrakcji. Pokarzemy jak przebiega badanie – nauka i zabawa.
16. Rodzicom przypominamy, że lekarz weterynarii nie może obsłużyć osoby nieletniej, dlatego prosimy, aby dzieci same – bez opiekunów – nie przychodziły na wizytę ze zwierzęciem. W przypadku trudnych wizyt – szczególnie eutanazji – prosimy o nie przyprowadzanie dzieci. Dzieci mają wyjątkową wrażliwości i nie chcemy, aby kojarzyły pracę lekarza weterynarii z tak przykrą czynnością.
17. Nie obsługujemy osób pod wpływem alkoholu oraz innych środków odurzających. Nie kredytujemy wizyt.


kontakt z nami

Przychodnia weterynaryjna CITY WET Paulina Murawińska-Pogorzelska

Ul. Łabiszyńska 21A, 03-204 Warszawa

tel.:22 110-60-80, kom.: 513-333-968, kom.: 798-389-573

e-mail: citywet@op.pl, www.citywet.pl

 Przychodnia jest czynna 7 dni w tygodniu w godzinach:

Poniedziałek – Piątek: 10:00 – 20:00

Sobota: 10:00 – 15:00 Niedziela: 10:00 – 13:00